8 kwi 2011

Wielkanocne gotowanie Winiary

17.03.2011 miałam  przyjemność uczestniczyć w wspólnym gotowaniu które zostało zorganizowane przez firmę Winiary. Zanim ono nastąpiło przyjechałam do Warszawy dzień wcześniej, i dotarłam do przytulnego hotelu Campanile w którym zarezerwowali nam noclegi organizatorzy. Po zameldowaniu i krótkim odpoczynku udałam się na sympatyczne pogaduchy do Eli, Moniki Asi które również przyjechały na spotkanie Winiary.



Następnego dnia w siedzibie Winiary odbyło się pełne pasji gotowanie wielkanocnych potraw. Ja przygotowałam schab przekładany farszem jajecznym, sałatkę chrzanową pieczoną białą kiełbasę z czosnkiem. Ukończone przez nas potrawy trafiły na wspólny stół, pięknie podane pełne koloru i aromatu. Podczas degustacji było bardzo wesoło i smacznie, miałam przyjemność poznać bliżej osoby które kochają gotować z pasją, oraz przemiłych organizatorów i  pracowników firmy Winiary. Po degustacji otrzymaliśmy bardzo fajne upominki, i czas było się pożegnać z wielkim żalem i tęsknotą za kolejnym spotkaniem. Dziękuje wszystkim za tak wspaniałe spotkanie pełne kulinarnej pozytywnej energii.

                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz