3 sty 2012

Świąteczne gotowanie z Winiary

W grudniu miałam kolejną przyjemność gotowania z marką Winiary:) tym razem tematem przewodnim były potrawy świąteczny które do tej pory wspominam ze smakiem:). Do Warszawy przyjechałam dzień wcześniej, i miałam okazję pospacerować po pięknej Warszawie nocą.



Później udałam się na nocleg do pięknego Platinum Residence  http://platinumresidence.com/index.html


Następnego dnia po pysznym śniadanku który dodał mi prawdziwą dawkę energii :), wyruszyłam do Winiary z ambasadorką Moniką której bardzo dziękuje za komfortowe dotarcie do celu:).


Świąteczne spotkanie rozpoczęło się od fantastycznego wykładu na temat gęsiny i nie tylko przez szefa kuchni  Nestle.



Później złapałam fartuszek w dłoń i do kulinarnego stanowiska.


Muszę przyznać że wszystko wyszło sprawnie i szybko:).
Ja przygotowałam sałatkę ze śledziami i poduszeczki z ciasta francuskiego z farszem grzybowym.




Na stole pojawiły się kolejne świąteczne smakołyki wykonane przez innych gotujących i byłam pod ogromnym wrażeniem ich potraw smaku i koloru. Dziękuje wszystkim za kolejne spotkanie za tak cudowne aromaty i prawdziwy klimat świąteczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz