16 gru 2011

Murzynek kokosowy z ananasem

Zastanawiałam się nad wypadem do sklepu po hurtową ilość czegoś słodkiego, miałam kiepski humor i potrzebowałam dawki słodkiej energii, ale myśle muszę się przebrać pomalować tyle zachodu :) pomyślałam o prostym murzynku ...dodałam wiórka kokosowe ananasa i pochłonęłam pół blachy:)



Składniki:
-1 kostka margaryny
-2 szklanki cukru
-4 łyżki kakao
-½ szklanki wody
-4 jajka
-1 cukier waniliowy
-2 szklanki mąki
-1 proszek do pieczenia
-pół szklanki wiórek kokosowych
-puszka ananasa

Przygotowanie:
Kakao zagotować z wodą, masłem, oraz cukrem. Białka oddzielić od żółtek. Żółtka dodać do ostudzonej masy kakaowej.Następnie dodać mąkę oraz proszek do pieczenia. Białka ubić na sztywno z szczyptą soli i delikatnie wymieszać z ciastem,dodać wiórka i ułożyć plastry ananasa. Piec ok. 40 minut w temperaturze 180 stopni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz