2 sty 2012

Home Cooking

Jakiś czas temu miałam przyjemność zorganizować wraz z koleżankami gotowanie w domowym zaciszu:). Akcję zorganizowała marka Winiary, która przesłała swoje produkty, fartuszki, pyszne winka i filmy. Moje zadanie polegało na zaproszeniu znajomych i ustalenie menu:).


Zaprosiłam moją siostrę cioteczną  Agnieszkę z synkiem i mężem oraz moją najlepszą przyjaciółkę Asię. Zapytały się mnie czy uda nam się wszystko upichcić, byłam pewna że tak ponieważ z Pomysłami na...wszystko wychodzi idelnie a miałam świetne dwie kucharki więc wiedziałam że wspólne gotowanie będziemy długo wspominać:).

Na dobry początek wypiłyśmy toast za pomyśle gotowanie i szybkie:) ponieważ mężowie czekali bardzo głodni. Po przeanalizowaniu co będziemy przygotowywać zabrałyśmy się pośpiesznie do pracy.

Agnieszka przygotowała Boloński Garnek, Asia Chrupiące Kąski z sosem czosnkowym ( moje ulubione:) a ja zrobiłam Pomysł na Soczystego Kurczaka z paprykową nutą, sałatkę z sosem sałatkowym Swojskie zioła i wspólnie z dziećmi Pizzerinki które pokochali mali i duzi :)

 
Wszystko wyszło idealnie i bardzo smacznie,muszę to przyznać wspólne gotowanie ze znajomymi jest swietną sprawą i napewno to nie był ostatni raz:) przy wspólnym posiłku towarzyszył nam film Oszukać Przeznaczenie który oglądałam po raz kolejny ale zawsze ma swój urok.... urok dreszczyku:)                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz