18 paź 2016

Ostro i szybko ...palce lizać



Przeglądając fajne patelnie na stronie www.hendi.pl zauważyłam fajny konkurs, pod wpływem chwili stworzyłam oto przepis który nie skromnie mówiąc zachwycił moje kubki smakowe. Moze dlatego mi tak bardzo smakowało ponieważ wszystkie składniki które komponowałam są moimi ulubionymi.Danie bardzo elastyczne można je ciekawie modyfikować, a mówić że powstało pod wpływem chwilowego natchnienia.
Składniki :
- 30 dag fileta z indyka
- 20 dag pieczarek
- 1 por
- 1 papryczka chili
- 3 pomidorki koktajlowe
- 80 dag szpinaku
- 2 łyżki śmietany 18% do sosów
- 15 dag startego sera
- zioła prowansalskie
- sól
- pieprz
Przygotowanie:
1 Wszystkie składniki w kolejności jak są wyszczególnione dodawać do siebie w nie dużych odstępach tak naprawdę nie ma to jak jedno garnkowe tzn.jedno patelniowe :)danie.
2.Może napisze bardziej konkretnie...podsmażam filet z indyka do tego dodaje pokrojone pieczarki,duszę na wolnym ogniu.
3 Dodaję pokrojony (tutaj przydałaby się porządna szatkownica do warzyw od Hendi ) w talarki por i drobno posiekaną papryczkę chili, po chwili dorzucam pokrojone pomidorki i szpinak.
4 Mieszam wszystko z śmietaną dosypuje sera, zioła,  pieprz, dosalam do smaku.


1 komentarz: